wtorek, Czerwiec 19, 2018

Chudnij, jedząc czekoladę! Dieta czekoladowa – efekty

Sposób na skuteczne zrzucenie wagi jest właściwie jeden – zmienić swój sposób odżywiania się tak, by dostarczać mniej nadprogramowych kalorii, a dodatkowo włączyć do codziennego życia aktywność fizyczną. Można znaleźć wiele propozycji, jak powinna wyglądać dieta odchudzająca, jednak w każdej z nich zaleca się ograniczenie, a wręcz całkowite odstawienie słodyczy. A gdyby tak móc chudnąć, jednocześnie nie tylko nie rezygnując ze słodkości, ale wręcz czyniąc je ważnym filarem odchudzania? Okazuje się, że coś, co dla wielu jest marzeniem, istnieje i jak najbardziej daje wymierne rezultaty, a mowa tu o diecie czekoladowej i efektach, jakie pozwala osiągnąć.

 

Czekoladowa dieta – czyli o tym, jak jeść czekoladę i chudnąć

Dieta odchudzająca kojarzy się przede wszystkim z ograniczeniem spożywanych kalorii, a największymi winowajcami są tu oczywiście słodycze. Jednak okazuje się, że nie wszystkie słodkości są tak złe dla figury, jak się o nich mówi, ponieważ Ruth Moschner przekonuje, że można schudnąć, opierając dietę na czekoladzie. Cały sekret polega na tym, by każdego dnia jeść kilka kostek gorzkiej czekolady, która ma właściwości wspomagające odchudzanie. Wszystko to dzięki endorfinom, które wydzielają się podczas spożywania tego wyrobu, co pozytywnie wpływa nie tylko na nastrój, ale także i na spalanie kalorii. Nie chodzi jednak o to, by jeść jedynie czekoladę, a o to, aby łączyć ją odpowiednio z innymi produktami, dzięki czemu organizm otrzymuje wszystko, czego mu potrzeba, a my nie musimy rezygnować z ukochanej czekolady.

Czekoladowa dieta – na czym to polega?

· Dieta czekoladowa to kuracja odchudzająca, która polega na codziennym jedzeniu w odpowiednich porach gorzką czekoladę. Najlepiej wybierać taką o jak najwyższej zawartości kakao, około 90 do 99%. Kostki należy jeść pół godziny przed śniadaniem oraz obiadem, a także po południu, około 16. Zostało udowodnione, że zjedzenie przed posiłkiem czekolady hamuje apetyt, dzięki czemu zjemy mniej niż zwykle. Dodatkowo mamy mniejszą chęć na słodkie i słone przekąski, nie podjadamy więc między posiłkami.
· W ciągu dnia należy zjeść nie więcej niż 6 kostek. Wynika to oczywiście z kaloryczności czekolady, ale również z faktu, iż może ona uzależniać jedzona w nadmiarze.
· W tej diecie odchudzającej ważne jest, by czekoladę łączyć z pełnowartościowymi posiłkami, bogatymi w białko i błonnik.

Jak skutecznie schudnąć, jedząc czekoladę?

Poza tym, że spożywanie czekolady przed posiłkiem zmniejsza apetyt, włączenie jej do diety ma także inne korzyści. Przede wszystkim gorzka czekolada wspomaga proces odchudzania. Posiada sporo błonnika, dzięki czemu zapobiega odkładaniu się tłuszczu na udach, biodrach i brzuchu. Ponadto czekolada taka zawiera kofeinę, czyli substancję pobudzającą, którą można spotkać w kawie. Przyspiesza ona metabolizm kwasów tłuszczowych, a także dodaje energii, dzięki czemu możliwe jest wykonywanie dłuższych i bardziej intensywnych ćwiczeń.

Dieta czekoladowa – efekty

Skoro gorzka czekolada jest składnikiem diety odchudzającej, jakie efekty można osiągnąć dzięki jedzeniu kilku kostek dziennie? Okazuje się, że taki sposób odżywiania zapewnia zdrowe chudnięcie. W ciągu tygodnia można zrzucić od 0,5 do 3 kilogramów, wszystko zależy od zbilansowania posiłków i ich kaloryczności. Jednak jeśli włączy się do diety aktywność fizyczną, możliwe jest zdrowe schudnięcie w niedługim czasie i to bez rezygnowania z jedzenia czekolady.

Czekoladowa dieta a inne słodycze

Ważne jest, że podczas stosowania diety opartej o czekoladę nie jest wskazane spożywanie innych słodyczy. Wydaje się jednak, że 6 kostek gorzkiej czekolady dziennie powinno skutecznie zaspokoić apetyt na słodkie. Jeśli jednak będziesz mieć chęć na słodkości, sięgnij po wyroby sprawdzonych, polskich marek, takich jak Vobro – opinie osób, które próbują tego rodzaju sposobów znaczą wiele.

0 Comments

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>