czwartek, Listopad 15, 2018

Jak ujędrnić skórę? Kilka sposobów na utrzymanie elastycznej i jędrnej skóry

We wczesnych latach skóra jest gładka, napięta i elastyczna. Nie dotyczą jej takie problemy, jak wiotkość czy zmarszczki. Po 25 roku życia jednak zaczynają zanikać naturalne włókna kolagenowe, w wyniku czego następuje utrata jędrności i elastyczności skóry. Istnieje jednak kilka sprawdzonych sposobów na to, jak ujędrnić skórę, dzięki którym na dłużej pozostanie elastyczna, napięta i gładka.

2 litry wody dziennie. Na zdrowie!

Woda to około 70% całkowitej masy człowieka. Jej obecność wpływa na wszystko, łącznie z największym organem człowieka – skórą. Brak optymalnego nawodnienia organizmu powoduje nie tylko złe samopoczucie, utratę koncentracji czy spowolnienie procesu trawienia, ale również odbija się na kondycji skóry. Odwodnienie może być przyczyną jej ziemistego koloru, przesuszenia i utraty jędrności. Najwięcej wody w organizmie ludzkim jest w początkowym okresie życia. Ciało noworodka to aż w 80% woda, natomiast u osób starszych wartość ta może spaść poniżej 50%. Przyglądając się skórze noworodka i osoby w wieku podeszłym bardzo łatwo można wyciągnąć wnioski dotyczące wpływu wody na elastyczność skóry. Zatem jednym ze sposobów na to, jak ujędrnić skórę, jest troska o optymalne nawadnianie organizmu.

Masaż dla relaksu i ujędrniania skóry

Masowanie skóry, a zatem jej ugniatanie, rozciąganie czy rozgrzewanie za pomocą ruchów rąk i olejków ma zbawienny wpływ na jej kondycję. Takie zabiegi nie tylko relaksują umysł, ale przede wszystkim ciało. Masaż pozytywnie wpływa na krążenie krwi i limfy. Zastosowanie olejków natłuszcza skórę, a poddanie jej masowaniu pobudza komórki do wytwarzania kolagenu, co znacznie poprawia jej napięcie. Masaż to sposób na to, jak ujędrnić skórę, który ma wiele zalet. Masaże i zabiegi na jędrną skórę znajdziesz w klinice BeautySkin w Warszawie.

Sport to zdrowie – szczególnie dla skóry

Ćwiczenia dostosowane do kondycji, wieku i możliwości zdrowotnych zawsze są zalecane przez specjalistów. Poprawiają nie tylko wydolność organizmu i samopoczucie, ale również mają zbawienny wpływ na stan skóry. Regularne ćwiczenia poprawiają krążenie, są skuteczne w walce z cellulitem, a także w procesie ujędrniania skóry. Osoby uprawiające sport zwykle nie narzekają na problemy z luźną skórą, cellulitem czy rozstępami. Zastosowanie regularnych ćwiczeń to doskonały sposób na to, jak ujędrnić skórę.

Zabiegi ujędrniające w profesjonalnej klinice

Czasu nie da się oszukać, a na spadek elastyczności i jędrności skóry może wpływać wiele czynników. Z tego względu warto wzmocnić swoje wysiłki w walce o jędrną skórę i zastosować zabiegi ujędrniające. Metoda HiFu to zastosowanie ultradźwięków – czyli fal dźwiękowych o bardzo wysokiej częstotliwości. Zabiegiem, który wykorzystuje metodę HiFu o najsilniejszym natężeniu fal ultradźwiękowych jest Ultraskin II Absolute. Zabieg zapewnia efekty liftingu całego ciała, poprawia jej napięcie i powoduje przebudowę jej najgłębszych warstw. Skóra zostaje wygładzona i ujędrniona. Zabieg Ultraskin II Absolute dostępny jest w ofercie BeautySkin w Warszawie.

Optymalna dieta dla zdrowej skóry

Utrzymanie odpowiedniego poziomu nawodnienia organizmu to nie wszystko. Nie bez znaczenia pozostaje również codzienna dieta i nawyki żywieniowe. Aby skóra mogła pozostać w dobrej kondycji, należy dostarczać do organizmu jak najwięcej minerałów i witamin. Jadłospis bogaty w warzywa, owoce, a także inne składniki zawierające zdrowe tłuszcze – ryby, orzechy itp. to doskonałe źródło składników aktywnych, które skutecznie nawilżą skórę.

Nawilżanie i ochrona skóry

Niezwykle dużą rolę w utrzymywaniu jędrnej skóry odgrywa również jej ochrona. Promienie słoneczne, a dokładniej szkodliwe promienie UV to jeden z największych wrogów jędrnej skóry. Aby zapobiec utracie napięcia, należy zatem stosować wysokie filtry SPF, aby uniknąć poparzeń. Dodatkowo niezwykle ważne jest również regularne nawilżanie skóry, bez względu na jej typ.

0 Comments

Leave a Reply

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>